Pirmas puslapis    Ra??ykie mums Patikimumas, išskirtinis dėmesys klientui, kokybiškos draudimo paslaugos ir profesionalumas.
    Titulinis
    Apie mus
      Gyvybės draudimai
      Negyvybės draudimai
    Klausiate-Atsakome
    Atmintinės
    Partneriai
    Klientai
    Nuorodos
    Kontaktai
    Karjera
UADBB "SANDĖJAS"
Klaipėdos g. 19 LT-5300, Panevėžys
mob. telefonas (8 650) 92444
Faks. 8-45 586161
El. paštas: info@sandejas.lt
Klausiate-Atsakome
2010-07-07
Jūs klausiate

Į klausimą atsako
UADBB Sandėjas Brokeris

Patyriau eismo įvykį, tačiau nesutinku su žalos atlyginimu. Ką daryti?


Gediminas Steponavičius
info@sandejas.lt
tel. 8 650 92555

Nors ir retai, tačiau pasitaiko atvejų, kai nesutampa kliento ir draudimo bendrovės požiūriai. Tokiu atveju, pirmiausia rekomenduojame pasikalbėti su jūsų žalos bylą tvarkančiu žalų ekspertu arba žalų centro vadovu – galbūt yra aplinkybių, apie kurias nebuvo informacijos, arba įvyko žmogiška klaida. Jei nepavyksta susitarti su draudimo kompanija, mūsų klientai drąsiai konsultuojasi su mumis – draudimo brokeriais ir  kartu bandome su draudimo bendrovės atstovais surasti kompromisą. Taip pat visada galima pasinaudoti nepriklausomų vertintojų paslaugomis.
                 Jei vis dėlto nerasite kompromiso ir liksite nepatenkinti žalos įvertinimu ir išmokos dydžiu – turite teisę kreiptis į atitinkamas institucijas: kompetentingą Lietuvos Respublikos teismą arba
draudimo priežiūros komisiją.
                 Draudimo sutarčiai taikomi Lietuvos Respublikos įstatymai. Ginčus, kylančius dėl draudimo sutarties, pagal Lietuvos Respublikos įstatymus sprendžia teismas arba neteismine tvarka LR Draudimo priežiūros komisija. Neteisminė ginčų tarp draudiko ir vartotojo tvarka nustatyta LR Draudimo priežiūros komisijos 2004 03 09 nutarime Nr. N-28 ( Žin.,2004, Nr.41-1367) ir pateikta interneto puslapyje http://www.dpk.lt/.

Komentarai
  Leonardas
2011-06-28 11:48:00  
sveiki, per kiek laiko draudiko servisas privalo suremontuoti transporto priemonę? transporto priemonė važiuojanti, todėl nėra palikta servise, bet transporto priemonei pasibaigusi techninė apžiūra, o apgadintos tr. priemonės nepraleidžia tech. apžiūros instancija. Tr. priemonė servise nesuremontuojama jau 5 mėn.
 
Vardas*
E-mail 
Komentaras* 
Įveskyte tikrinimo kodą:
FKBM1
 Grįžti atgal
Vardas: 
Slaptažodis: 
Registracija
  INFORMACIJA KLIENTUI
  Praneškite apie įvykį
  Užduokite klausimą
  Prašymas draudimui