Pirmas puslapis    Ra??ykie mums Patikimumas, išskirtinis dėmesys klientui, kokybiškos draudimo paslaugos ir profesionalumas.
    Titulinis
    Apie mus
      Gyvybės draudimai
      Negyvybės draudimai
    Klausiate-Atsakome
    Atmintinės
    Partneriai
    Klientai
    Nuorodos
    Kontaktai
    Karjera
UADBB "SANDĖJAS"
Klaipėdos g. 19 LT-5300, Panevėžys
mob. telefonas (8 650) 92444
Faks. 8-45 586161
El. paštas: info@sandejas.lt
Klausiate-Atsakome
2011-03-29
Jūs klausiate

Į klausimą atsako
UADBB Sandėjas draudimo brokerė

Ką daryti, jei nesutinku su žalos dydžiu, kurį paskaičiavo vienos draudimo bendrovės žalų ekspertas mano automobiliui po eismo įvykio?


Jolanta Nakrošienė
info@sandejas.lt
tel. 8 650 92444

Kad ir kaip būtų apmaudu, visada pasitaikys atvejų, kai kliento ir draudimo bendrovės požiūriai nesutaps. Kaip vertinamas žalos dydis? Žalos dėl turto sugadinimo, kai jį remontuoti ekonomiškai tikslinga, atlyginimo dydis nustatomas pagal turėtas remonto išlaidas, būtinas atkurti sugadintą turtą, ar jo detalių rinkos vertę iki eismo įvykio. Jeigu nukentėjęs asmuo turto neremontuoja, atlyginamos apskaičiuotos būtinos turto remonto išlaidos (be PVM) atkurti sugadintą turtą ar jo detalių rinkos vertę, kokia buvo iki sugadinimo. Būtinos remonto išlaidos -  remonto darbų vertė, dažymo darbų vertė, keičiamų dalių vertė (nuvertinant dalis dėl nusidėvėjimo), dažymo medžiagų vertė ir papildomos išlaidos (transportavimo, saugojimo, techninės ekspertizės ir kitos). Jeigu nukentėjęs asmuo pasirenka kitą remonto būdą – detales, kurios gali būti suremontuotos, pakeičia naujomis, tokio remonto išlaidos neatlyginamos, o žala apskaičiuojama pagal mano jau minėtas būtinas remonto išlaidas. Žalos išmokų būdai taip pat gali skirtis priklausomai nuo to, ar žala atlyginama pagal kasko draudimą, ar nukentėjusiajam pagal privalomą CA draudimą.
                     Jūsų atveju pirmiausia rekomenduoju pasikalbėti su jūsų žalos bylą tvarkančiu žalų ekspertu arba žalų centro vadovu – galbūt buvo tokių aplinkybių, apie kurias nebuvo informacijos, arba kas nors suklydo. Jei nepavyko susitarti su draudimo kompanija, galima pasikonsultuoti su savo brokeriu. Jei jūs esate mūsų klientas, ieškosime su draudimo bendrovės atstovais kompromiso kartu. Taip pat visada galima pasinaudoti nepriklausomų vertintojų paslaugomis. Jei vis dėlto nerasite kompromiso ir liksite nepatenkinti žalos įvertinimu ir išmokos dydžiu – turite teisę kreiptis į atitinkamas institucijas: Lietuvos Respublikos teismą ar draudimo priežiūros komisiją. Draudimo sutarčiai taikomi Lietuvos Respublikos įstatymai. Ginčus, kylančius dėl draudimo sutarties, pagal Lietuvos Respublikos įstatymus sprendžia teismas arba neteismine tvarka LR Draudimo priežiūros komisija.

Komentarai
Vardas*
E-mail 
Komentaras* 
Įveskyte tikrinimo kodą:
MRITL
 Grįžti atgal
Vardas: 
Slaptažodis: 
Registracija
  INFORMACIJA KLIENTUI
  Praneškite apie įvykį
  Užduokite klausimą
  Prašymas draudimui