Pirmas puslapis    Ra??ykie mums Patikimumas, išskirtinis dėmesys klientui, kokybiškos draudimo paslaugos ir profesionalumas.
    Titulinis
    Apie mus
      Gyvybės draudimai
      Negyvybės draudimai
    Klausiate-Atsakome
    Atmintinės
    Partneriai
    Klientai
    Nuorodos
    Kontaktai
    Karjera
UADBB "SANDĖJAS"
Klaipėdos g. 19 LT-5300, Panevėžys
mob. telefonas (8 650) 92444
Faks. 8-45 586161
El. paštas: info@sandejas.lt
Klausiate-Atsakome
2007-11-27
Jūs klausiate

Į klausimą atsako
UADBB Sandėjas Direktorius

Esu apsidraudęs savanoriškuoju transporto priemonių draudimu. Praėjus keturiems mėnesiams po sutarties sudarymo patyriau draudiminį įvykį, tačiau nesutinku su draudimo kompanijos įvertintu žalos dydžiu. Kur tokiu atveju reikia kreiptis?


Jūratė Steponavičienė
info@sandejas.lt
tel. 8 650 92000

Šia tema jau rašėme, bet matome, jog tai vis dar labai aktualus klausimas. Mielai pakomentuosime jį dar kartą. Reikėtų atkreipti dėmesį, kad kasko draudimas yra savanoriškas ir standartinės sutarčių sąlygos nėra reglamentuotos valstybės, kaip kad draudžiant savo civilinę atsakomybę privalomuoju transporto priemonių draudimu. Kiekviena draudimo kompanija turi savo nustatytas taisykles, jomis ir vadovaujasi apskaičiuodama žalos dydį bei pripažindama įvykį. Jei Jūs manote, kad bendrovė draudimo sutartiniuose santykiuose pažeidė Jūsų teises, turite raštu kreiptis į draudimo bendrovės centrinę būstinę, nurodant ginčo aplinkybes ir savo reikalavimą, pridėdami reikalavimo pagrįstumą įrodančius dokumentus. Draudiko atsakymas raštu Jums turi būti išsiųstas ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo kreipimosi gavimo. Gavę neigiamą arba negavę jokio atsakymo, per 2 mėnesius įgyjate teisę dėl ginčo išsprendimo kreiptis į LR Draudimo Priežiūros komisiją. Jūs taip pat turite teisę kreiptis į nepriklausomus vertintojus. Gavę nepriklausomų vertintojų išvadą, pateikite ją draudimo kompanijai. Patariu prieš kreipiantis į nepriklausomus vertintojus apskaičiuoti, ar šios paslaugos kaina neviršys realaus žalos dydžio.Mes, kaip draudimo tarpininkai, taupydami savo klientų brangų laiką iš karto rekomenduojame kreiptis pradinės žodinės konsultacijos į mus arba į VŠĮ „Nacionalinis draudėjų teisių gynimo centras“. O kad būtų išvengiama ginčytinų situacijų siūlome draudimo sutartis sudaryti pasitelkus tikrus profesionalūs, t. y. draudimo brokerius, patariančius bei išaiškinančius painias draudiko taisykles.

Komentarai
Vardas*
E-mail 
Komentaras* 
Įveskyte tikrinimo kodą:
K5GRJ
 Grįžti atgal
Vardas: 
Slaptažodis: 
Registracija
  INFORMACIJA KLIENTUI
  Praneškite apie įvykį
  Užduokite klausimą
  Prašymas draudimui